210.42.94.500 | 800.800.1000

Συχνές Ερωτήσεις

Ποια είναι η GREEN και ποιές είναι οι δραστηριότητές της;

H GREEN αποτελεί μια από τις πρώτες ιδιωτικές επιχειρήσεις παραγωγής, προμήθειας και εμπορίας ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα. Στο πλαίσιο απελευθέρωσης της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας, προσφέρει ενεργειακές υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, σε τιμές πιο προσιτές από τις σημερινές, συμβάλλοντας στη μείωση του λειτουργικού κόστους των ελληνικών επιχειρήσεων. Οι κύριες δραστηριότητές της είναι  η προμήθεια και η εμπορία ηλεκτρικής ενέργειας.

Για ποιους λόγους να επιλέξω την GREEN ως προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας;

Με τη GREEN, η επιχείρησή σας μπορεί να εξοικονομήσει ένα σημαντικό χρηματικό ποσό από τον λογαριασμό ηλεκτρικού ρεύματος που πληρώνει και ταυτόχρονα να απολαμβάνει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου.

Που απευθύνονται τα προγράμματα της GREEN;

Τα Προγράμματα της GREEN απευθύνονται σε όλες τις Εμπορικές και Βιομηχανικές Επιχειρήσεις. Απευθύνονται επίσης σε όλους τους οικιακούς καταναλωτές .
Για επιχειρήσεις των οποίων οι εγκαταστάσεις είναι συνδεδεμένες υπό μέση τάση, η GREEN προσφέρει τις καλύτερες δυνατές λύσεις μετά από μελέτη του καταναλωτικού τους προφίλ και των ηλεκτρολογικών τους χαρακτηριστικών.

Η GREEN παρέχει ηλεκτρικό ρεύμα σε όλη την Ελλάδα;

Η GREEN έχει τη δυνατότητα να παρέχει ηλεκτρικό ρεύμα σε όλη την Ηπειρωτική Ελλάδα, καθώς και στα παρακάτω νησιά:

  • Ιόνια Νησιά 
  • Σποράδες
  • Εύβοια
  • 'Aνδρος, Τήνος, Κέα
  • Θάσος, Σαμοθράκη
  • Σαλαμίνα, Αίγινα, Σπέτσες, Ύδρα, Πόρος
  • Κρήτη
  • Ρόδος

Πόσα χρήματα εξοικονομώ σε περίπτωση που επιλέξω την GREEN ως προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας;

Η έκπτωση που λαμβάνει η επιχείρηση σας εξαρτάται από το πρόγραμμα που έχετε επιλέξει και από τους ειδικούς όρους που έχουν συμφωνηθεί στη σύμβαση προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας.

Γιατί η έκπτωση αφορά τις χρεώσεις ηλεκτρικού ρεύματος και όχι το σύνολο του λογαριασμού;

Η έκπτωση αφορά την χρέωση ηλεκτρικού ρεύματος. Οι χρεώσεις για το Εθνικό Ηλεκτρικό Σύστημα ελέγχονται από τη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) και εφαρμόζονται σε όλους τους καταναλωτές, ανεξάρτητα του Προμηθευτή Ηλεκτρικής Ενέργειας που έχουν επιλέξει. Οι χρεώσεις που αφορούν τα Δημοτικά Τέλη από 1.8.2011 εισπράττονται από τη GREEN. 

Υπάρχει διαφοροποίηση στις εκπτώσεις της GREEN ανάλογα με τη συνολική μηνιαία κατανάλωση;

Δεν υπάρχει καμία διαφοροποίηση στις εκπτώσεις της GREEN ανάλογα με τη συνολική μηνιαία κατανάλωση όσον αφορά τα επαγγελματικά τιμολόγια.

Υπάρχει διαφοροποίηση στις χρεώσεις της GREEN ανάλογα με τις ώρες αιχμής ή μη αιχμής;

Δεν υπάρχει καμία διαφοροποίηση στις χρεώσεις της GREEN σε σχέση με τις ώρες αιχμής ή μη αιχμής.

Με ποιο τρόπο θα γίνεται η αποστολή του λογαριασμού μου;

Θα λαμβάνετε τον λογαριασμό σας ταχυδρομικά και σε περίπτωση που το επιθυμείτε και ηλεκτρονικά μέσω email.

Με ποιο τρόπο μπορώ να εξοφλώ τον λογαριασμό μου;

Η εξόφληση του λογαριασμού σας μπορεί να γίνει με όλους τους τρόπους πληρωμής που αναφέρονται στην ιστοσελίδα της GREEN (www.green.com.gr) και στην πίσω όψη του λογαριασμού.

Σε περίπτωση αλλαγής των τιμολογίων ενώ το συμβόλαιο είναι ενεργό, αλλάζει και σε εμένα η τιμολόγηση εκείνη τη στιγμή;

Σε περίπτωση μεταβολής του κόστους παροχής ηλεκτρικής ενέργειας, η GREEN δικαιούται να αναπροσαρμόσει τους εκάστοτε ισχύοντες τιμοκαταλόγους της για τα προγράμματα υπηρεσιών που διαθέτει. Ωστόσο θα υπάρξει σχετική έγγραφη γνωστοποίηση στον Πελάτη, στον οποίο παρέχεται χρονικό διάστημα τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών για την αποδοχή ή μη του νέου τιμοκαταλόγου. Με την εκπνοή της προθεσμίας σε περίπτωση που δεν έχει απαντήσει, συνεπάγεται ότι αποδέχεται τη νέα τιμή. Στην περίπτωση που ο καταναλωτής δεν επιθυμεί να αποδεχθεί τη νέα τιμή, καταγγέλλει την σύμβαση με έγγραφο κοινοποιούμενο στην εταιρεία εντός 30 ημερών.

Σε περίπτωση που αμφισβητώ τη μέτρηση που βλέπω στο λογαριασμό μου, που θα απευθυνθώ;

Θα μας στείλετε έγγραφη καταγγελία και εμείς θα προωθήσουμε το αίτημά σας στο αρμόδιο τμήμα του ΔΕΔΔΗΕ. Στη συνέχεια θα σας ενημερώσουμε σχετικά με την απάντηση που θα δοθεί.

Ποιος κάνει τις μετρήσεις;

Για τους καταναλωτές που είναι συνδεδεμένοι υπό χαμηλή τάση, την ευθύνη των μετρήσεων έχει ο ΔΕΔΔΗΕ. Η GREEN εξετάζει την εγκατάσταση ψηφιακών «έξυπνων» μετρητών σε συνεργασία με τους πελάτες της. Προσφέρει επίσης την υπηρεσία της «Καταχώρησης Ενδείξεων» με την οποία ο κάθε πελάτης μπορεί να μας ενημερώσει για τις ενδείξεις του μετρητή του και να ξεχάσει μια για πάντα τους ΕΝΑΝΤΙ Λογαριασμούς Ηλεκτρικής Ενέργειας.

Υπάρχει ενδεχόμενο διάκρισης και διακοπής ρεύματος μόνο στους πελάτες της GREEN και όχι σε πελατες αλλων παρόχων;

Δεν μπορεί να γίνει και δεν υφίσταται κανένας διαχωρισμός στους πελάτες, εφ’όσον το Δίκτυο είναι κοινό ανεξάρτητα της εταιρείας που προμηθεύει ηλεκτρική ενέργεια σε κάθε μεμονωμένο πελάτη.

Όταν υπάρχει black out στην περιοχή μου, θα έχω και εγώ που είμαι πελάτης της GREEN;

Επειδή το Δίκτυο είναι κοινό, το black out επηρεάζει το σύνολο των καταναλωτών της περιοχής, άρα και εσάς, ανεξάρτητα της εταιρείας που τους προμηθεύει ηλεκτρική ενέργεια.

Γιατί θα έρθει ο τεχνικός της ΔΕΔΔΗΕ αφού είμαι πελάτης της GREEN;

Γιατί ο ΔΕΔΔΗΕ παραμένει υπεύθυνος για το Δίκτυο ενώ η GREEN είναι εταιρεία η οποία προμηθεύει ηλεκτρική ενέργειας χωρίς να έχει την οποιαδήποτε ευθύνη η κυριότητα σχετική με το Δίκτυο Διανομής.

Ποιος θα επισκευάσει τη βλάβη;

Σε περίπτωση βλάβης, υπεύθυνος για την αποκατάστασή της είναι ο αρμόδιος τεχνικός του ΔΕΔΔΗΕ.

Σε περίπτωση βλάβης που μπορώ να απευθύνομαι;

Σε περίπτωση βλάβης, απευθύνεστε στις βλάβες του ΔΕΔΔΗΕ, ο οποίος παραμένει υπεύθυνος για την ανάπτυξη, συντήρηση και ομαλή λειτουργία του δικτύου διανομής.

Πώς ενημερώνεται η GREEN για τις μετρήσεις του ρολογιού μου;

Ο ΔΕΔΔΗΕ είναι υποχρεωμένος να μας αποστέλλει τις μετρήσεις για κάθε πελάτη που εκπροσωπούμε. Με βάση αυτές τις μετρήσεις γίνεται η εκκαθάριση του λογαριασμού σας.

Ποια είναι η διαδικασία αλλαγής προμηθευτή και μεταφοράς μου στο δίκτυο της GREEN;

Το μόνο που θα χρειαστεί να κάνετε για να μεταφερθείτε στο δίκτυο της GREEN είναι να συμπληρώσετε την σχετική αίτηση προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας και να επισυνάψετε έναν πρόσφατο εκκαθαριστικό λογαριασμό του παρόχου σας. Δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση για την ενεργοποίηση της σύμβασης και καμία αλλαγή στην υποδομή του δικτύου και του μετρητή.

Πως μπορώ να ενημερωθώ αναλυτικά για τις υπηρεσίες και τα προγράμματα προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας που προσφέρει η GREEN;

Μπορείτε να ενημερωθείτε αναλυτικά για τις υπηρεσίες της GREEN μέσω του www.green.com.gr ή καλώντας στο τηλέφωνο 210.42.94.500 στο οποίο μπορείτε να συνομιλήσετε με έναν εκπρόσωπο της εταιρείας μας για οτιδήποτε αφορά τις υπηρεσίες που προσφέρουμε.

Θα μπορούσε να με επισκεφθεί κάποιος εκπρόσωπος της GREEN για να έχω μια αναλυτικότερη ενημέρωση;

Μπορείτε να έρθετε σε επαφή με την GREEN τηλεφωνικά ή μέσω email και να προγραμματίσετε κάποιο ραντεβού για να σας γίνει μια αναλυτικότερη παρουσίαση των προγραμμάτων προμήθειας ηλεκτρικού ρεύματος που προσφέρουμε στην επιχείρησή σας. Με αυτό τον τρόπο θα εξασφαλίσετε μια οικονομική προσφορά που να ανταποκρίνεται στις προσωπικές σας ανάγκες.

Ποιος είναι ο χρόνος που απαιτείται για την αλλαγή προμηθευτή;

Χρειάζεται περίπου ένας μήνας για την αλλαγή προμηθευτή από τη στιγμή που θα υπογράψετε την καινούργια σύμβαση προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας με την GREEN.

Υπάρχει κάποιο κόστος επιβάρυνσης για την αλλαγή προμηθευτή;

Δεν υπάρχει κανένα κόστος επιβάρυνσης για την αλλαγή προμηθευτή.

Τι θα γίνει με την εγγύηση που έχω καταβάλει στη ΔΕΗ;

Η εγγύηση αυτή επιστρέφεται από τον προηγούμενο πάροχο με συμψηφισμό στον τελευταίο λογαριασμό που αναφέρεται ως τελικός. Η GREEN σας χρεώνει με το ίδιο ποσό ως εγγύηση στον πρώτο λογαριασμό που θα σας αποστείλει.

Κατά τη διαδικασία μεταφοράς στο δίκτυο της GREEN θα υπάρξει διακοπή ρεύματος;

Δεν θα υπάρξει καμία διακοπή ρεύματος κατά τη διαδικασία μεταφοράς στο δίκτυο της GREEN. Η διαδικασία είναι καθαρά εμπορική.